Klienci lubią prezenty!
Wiele firm zastanawia się jak zachęcić klientów do kupowania w naszym sklepie. Niektóre z tego powodu organizują konkursy, inne wspierają działalność charytatywną, a jeszcze inne przedsiębiorstwa obniżają w znaczący sposób ceny.
Nie zawsze jednak tego typu kampanie odnoszą sukces. W przypadku konkursów, wielu klientów podejrzewa nadużycia lub nie wierzy w łatwą wygraną.
Z kolei działalność charytatywna bywa odbierana jako zbyt pokazowa, a przekazywane przez nas kwoty bądź prezenty będą uznawane często jako zbyt skromne. Obniżka cen z kolei przyciąga głównie osoby poszukujące okazji, a nie stałych klientów.
W takiej sytuacji warto wykorzystać gadżety reklamowe. Ich zaletą jest nie tylko niski koszt, ale także promocja firmy wśród obdarowanych osób.
Kogo warto w ten sposób nagradzać? Przede wszystkim zadbać powinniśmy o nowych klientów, a także o osoby, które regularnie dokonują u nas zakupy. Dobrym pomysłem jest wprowadzenie także systemu punktowego, który będzie zachęcał do dokonywania u nas zakupów.
Im więcej pieniędzy dana osoba wyda w naszym sklepie, tym atrakcyjniejsze gadżety będzie mogła odebrać.